|Despre noi| |Cum funcţionează||Beneficii||Termeni şi condiţii| |Înregistrare| |Contact| |Ajutor|Mall |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
     

    

 

 

 

 

 

 

            

      Întrebări frecvente:

      Am un pachet Smart şi persoana X vrea să se înregistreze cu un pachet Business pe baza recomandării mele. Trebuie să achiziţionez şi eu un pachet Business ca să-mi menţin locul în reţea?

      Nu. Persoanele recomandate de Dumneavoastră vor fi întodeauna în reţeaua Dvs. şi beneficiaţi de toate drepturile până la 7 nivele, indiferent de pachetul achiziţionat. Dacă persoana X recomandată de Dvs. alege un pachet Business, beneficiaţi şi Dvs. de comisioanele provenite de pe urma persoanelor redistribuite aleatoriu în reţeaua persoanei X.

       Am un pachet Business. Persoanele redistribuite aleatoriu la ce nivel se vor situa în reţeaua mea?

      Dacă deţineţi un pachet Business, persoanele redistribuite aleatoriu se vor situa la nivelul I (direct ) indiferent de nivelul reţelei Dumneavoastră.

      Am un pachet Business. Beneficiez şi de comisionul de înregistrare după persoane care vor fi redistribuiţi aleatoriu în reţeaua mea?

       Da, mai puţin după consumatori (consumatorii sunt persoane care cumpară din magazinul online fără a avea una din pachete enumerate la termeni şi condiţii).

       Am achiziţionat un pachet, iar peste 2 ani am de gând să-l vând. Pot să fac acest lucru?

       Da. Puteţi să vindeţi atât pachetul cât şi reţeaua aferentă oricând cu o simplă declaraţie transmisă prin e-mail.

       Cum se face redistribuirea aleatorie?

       Redistribuirea se face după cum urmează.

       1.) Redistribuirea persoanelor cu pachete Smart înregistrate direct la Pantrykey.

        Ex: la data Z se înregistrează  în România 187 iar în Ungaria 123 de pachete Smart direct la Pantrykey (fără recomandare) respectiv în sistem (însemnând toate reţelele existente până la data Z-t) sunt în total 20 de pachete Business EU şi 70 Business Ro.  187:(20+70)=2,... adică fiecare proprietar de pachet Business primeşte 2 persoane din România cu pachet Smart  prin redistribuţie. Iar la pachetele Business EU se mai adaugă câte 6 persoane (din Ungaria) la fiecare după un simplu calcul 123:20=6,... .

        Deci la pachetele Business Ro se adaugă câte 2 persoane iar la Business EU câte 8. Persoanele rămase nedistribuite (7 persoane din România şi 3 din Ungaria) vor fi redistribuite în momentul în care numărul înregistrărilor directe cu pachet Smart va ajunge numărul deţinătorilor de pachete Business.

        2.) Redistribuirea consumatorilor neînregistraţi se face pentru fiecare comandă pe baza unui ID generat automat după punctul 1.).

        Ce preţuri se va practica în magazinul online?

        Preţurile nu vor depăşi nivelul preţurilor din depozitele en-gros.

        O să ştiu cine ce a cumpărat în reţeaua mea?

       Nu. După înregistrare se va folosi doar ID-ul fiecărei persoane. Dacă cineva doreşte să-şi dezvăluie identitatea/numele, are toate drepturile. Pe contul online o să apară următoarele date:    

ID Nivel Data  Comanda nr. Suma Comision
 040.00001000.BRO 3  11.01.2010 145 380 3,80
 040.00001057.BEU 4 14.01.2010 177 420 4,20
040.00001071.SMA 1 15.01.2010 Inregistrare 90 4
TOTAL 12,00

        Din ce se compune ID-ul?

        040.00001000.BRO

        - 040 codul ţării

        - 00001000 număr ordine de înregistrare

        - BRO pachetul deţinut. (SMA - pachet Smart, BRO - pachet Business Ro, BEU - pachet Business EU)

       Sunt cetăţean român. Pot să achiziţionez un pachet Business şi în alte ţări europene (BHU, BIT , etc.)?

        După lansarea oficială a pachetelor respective, da. Pentru a beneficia de prioritate, vă rugăm să vă anunţaţi această intenţie prin formularul contact.

        

 

        Pentru orice nelămurire sau pentru detalii, nu ezitaţi să ne contactaţi.

 

 
     

2010 © Copyright by Szentkirály Boda László